В наш час кожна залізобетонна конструкція є цілісною неподільною системою, яка сильно схильна до змін у навколишньому середовищі. Так, наприклад, при осіданні ґрунту, різких коливаннях температури, осадових деформаціях між частинами конструкції виникає спільний додатковий тиск.
Постійні зміни тиску призводять до утворення на поверхні конструкції різних дефектів - надколів, тріщин, вм'ятин. Для запобігання утворення таких дефектів, будівельниками застосовуються кілька видів розрізів, які покликані зміцнити будівлю і захистити її від різних руйнуючих факторів.
З метою зменшенняи тиску між елементами в багатоповерхових або протяжних будівлях необхідно застосовувати деформаційні шви. Конструкція кожного шва покликана бути чітко структурованою, міцноо фіксувати елементи будови, бути надійно герметизованою. Шов повинен бути стійким до перепадів температур, наявності опадів, протистояти деформації від зносу, ударів, механічних впливів.
Такими являються шви торгової марки Conecto. Зсередини приміщення, кожен шов герметизується еластичними матеріалами, а зі сторони вулиці — герметиками, здатними зробити захист від атмосферних опадів. Облицювальні матеріали часто не перекривають деформаційний шов. При внутрішній обробці приміщення використовують спеціальні профілі для деформаційних швів Conecto на розсуд замовника.
Наведемо приклади застосування деформаційних профілів Conecto на різних об'єктах.
На об'єктах з інтенсивним рухом ( аеропорти, вокзали, торгові центри, офісні будівлі, готелі і тд.) використовуються алюмінієві підлогові профілі Conecto Alu, які переносять високі навантаження до 100 кг, в залежності від діаметру колеса і площі впливу.
Якщо йдеться про встановлення деформаційного шва на паркінгах, де виникає необхідність в недорогому рішенні і де не передбачається вертикальний рух бетонних плит, то найчастіше кріпиться алюмінієвий профіль для паркінгів Conecto Cs. Він може бути також використаний для оформлення деформаційних швів, що проходять по стінах.
Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо.